niedziela, 28 grudnia 2014

samiec

Małżeństwem 6 lat a córka ma 4 lata. Nie uwzględniam córki jako kłopotu bo z jej wychowaniem problemów nie ma. Osławione "wstawanie w nocy" wyglądało tak że wstawał ten kto miał popołudniową zmianę - uznaliśmy to za najsensowniejsze rozwiązanie. Natomiast wiem, że nie każdy ma taki olbrzymi plus jak my, że w wychowaniu mamy wsparcie obojga rodziców i nie ma problemu aby przypilnować dziecko kilka godzin jak mamy zbliżone zmiany. Nie ukrywam, że było lekko, bo opieka nad dzieckiem to niezły dym zwłaszcza jak oboje pracujemy ale pisaliśmy się na to, był czas kiedy byliśmy ciągle zmęczeni, mieliśmy po szyję obowiązków i nie zawsze szło wszystko jak w zegarku. Seks też nie był taki jak powinien, często "zadaniowy" i nerwowy bo akurat mieliśmy godzinkę dla siebie. Obojgu nam na tym zależało i wiedzieliśmy, że to przejściowe bo co tu ukrywać dziecko w pierwszych dniach życia jest całkowicie od nas zależne więc nie ma lekko. Teraz jak już przesypia całą noc, odeszła zmiana pieluch i dziecko potrafi też czasem same się pobawić to wszystko wraca i to ze zdwojoną siłą. Mamy uczucie, że to najtrudniejsze za nami i przetrwaliśmy to razem.


Ci co narzekają na kobiety  w  ładnej bieliźnie lecące na kasę, to w większości cwaniaczki podrywające na portfel lub samochód. Najpierw "Ej laska mam BMW i kupę kasy", a potem "one wszystkie takie materialistki". To się nazywa schizofrenia lub hipokryzja. Myślę, że ci z chudym portfelem dodatkowo mają niefajne charaktery itd. Znam mnóstwo kobiet w bieliźnie erotycznej, które szukają fajnych facetów, a nie ich portfeli. Ktoś nie może znieść myśli, że kobiety stały się niezależne i nie będą z każdym kto ich poderwie. I tacy nieudacznicy potem wylewają swoje, żale w necie. Masz plusa ode mnie. Samiec "ALFA" dzisiaj za którym kobiety szaleją to facet z kontem 7-dmio cyfrowym może być nawet kuternogą to i tak będą z zachwytem rozkładać dolne kończyny. Wiem to z własnego doświadczenia bo bez przerwy muszę bronić do niego dostępu całym hordom bab. Jestem samcem alfa, osiągnołem sporo, zawdzięczam wszystko co mam genom po rodzicach mych. Jeszcze więcej osiągnięć przede mną. Mam kase bo umiem ją zdobyć nie zarobić jak górnik a zdobyć bo kasę się zdobywa nie zarabia, dzięki kasie zdobyłem wykształcenie dzięki któremu zdobywam więcej kasy. Zdobyłem auto i mieszkanie. Zdobyłem wspomnienia z podróży po różnych krajach. Dzielę się zdobytym dobrem z biednymi gdy spotkam przy śmietniku czy na drodze takowego. Kobiety  bez bielizny lubią dobrze żyć często za czyjś wysiłek sądząc że to się im należy ze względu na wygląd bo to ciało kobiety kształtuje jej mniemanie o sobie. Same mnie zaczepiają na ulicy w mieście czy w kinie. O samca alfa kobiety same zabiegają . Są to samice ambitne, pracowite, posiadają intelekt wart uwagi, są silne i pociągające. Posiadacze BMW i połączenie dresu z kurtką skórzaną i kasą z rozboi czy kradzieży albo zarobioną na ogórkach w Niemczech to nie dowód bycia samcem alfa a nieudacznikiem takich samców wybierają nie ambitne i nie ciekawe samice.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz